Altres notícies

Notícies del MARC

III COL·LOQUI del MARC

Organitza: Medical Anthropology Research Center

Col·laboran: Departament d'Antropologia, Filosofia i Treball Social, Doctorat d'Antropologia i Comunicació, Máster Interuniversitari en Antropologia Mèdica i salut Global, Facultat de Lletres.

Comité d'organització: Àngel Martínez-Hernáez y Elisa Alegre Agís

Data: 9 y 10 de mayo de 2018

LLoc: Universitat Rovira i Virgili (campus Catalunya, Sala de Juntas) Tarragona, España

Des del Medical Anthropology Research Center de la Universitat Rovira i Virgili ens complau convidar-vos al III Col·loqui del MARC "L'antropologia mèdica en acció: investigar, analitzar i pensar els nous reptes en salut",  que tindrà lloc els dies 9 i 10 de maig a la sala de juntes del campus Catalunya de la Universitat Rovira i Virgili. En l'arxiu adjunt en trobareu el programa en què s'explicaran els diferents projectes de recerca que es duen a terme al MARC. També hi participaran alguns ponents convidats.

El col·loqui està pensat per a estudiants i professionals de diferents disciplines vinculades a la salut,  com medicina, infermeria, psicologia, treball social, educació social i tots aquells professionals que hi estiguin interessats. L'objectiu és apropar la recerca i el món professional per aconseguir més interdisciplinarietat i col·laboració mútua.