Diploma de Postgrau en Salut Mental Col·lectiva

Altres estudis del Departament d'Antropologia, Filosofia i Treball Social

Màster interuniversitari en Joventut i Societat

Màster en Antropologia Urbana, Migracions i Intervenció Social

Aquest postgrau és una proposta d'aprenentatge participativa i interactiva que fusiona constantment la teoria i la pràctica; les classes magistrals, les sessions d'anàlisis grupal i els tallers d'experiència directa.

És una formació la perspectiva de la qual sobre la salut se centra en les persones, les seves afliccions i itineraris vitals. Col·loca l'eix en la necessitat de generar instàncies i dispositius de construcció col·lectiva, compartida i participativa; processos de suport per a la promoció de l'autonomia i l'acompanyament a la vida quotidiana per a persones amb problemes de salut mental i diversitat funcional.

L'objectiu es formar professionals experts en la creació i el desenvolupament de dispositius i eines participatives en l'àmbit de la rehabilitació i atenció en salut mental. Experts en el funcionament de processos d'intervenció i inclusió social amb perspectiva multidisciplinària i en constant vinculació amb la comunitat.

Els professionals de l'àmbit psico-sòcio-sanitari adquiriran capacitats que els permetrà la creació i el desenvolupament de dispositius i eines participatives en l'àmbit de la rehabilitació i atenció en salut mental i en els processos d'intervenció i inclusió social amb perspectiva multidisciplinària i en constant vinculació amb la comunitat.

Consulteu tota la informació detallada del postgrau a la pàgina oficial de la Universitat Rovira i Virgili.